Jak zhubnout za 90 dní 10 kg Mirek týden č 4

Tento týden byl víceméně odpočinkový, hlavní prioritou bylo dát dohromady Mirkovo koleno. Týden je za námi a vypadá to, že se i to povedlo! Další prioritou bylo začít čistit tělo. Mirek v neděli zažil detoxikační den, kdy se krásně pročistilo celé tělo. Zatím skoro vše musím hodnotit kladně, tedy kromě těch úkolů, které jsou zaměřené na přeprogramování myšlení. Tam se nám zatím některé podstatné věci nedaří plnit. V dalším týdnu se na to více zaměřím. Mnoho lidí si myslí, že cvičení je to hlavní, nebo nějaký jídelníček, ale to je bohužel velký omyl! Téměř 80% úspěchu je v naší hlavě. Je to trochu šílené číslo, ale věřte, je to přesně tak. Dnes a denně se s tím setkávám v praxi.  Pokud nezměníte své myšlení, nemůžete očekávat ani trvalé výsledky. Podívejte se, jak  Mirek hodnotí tento týden

Průběh redukce hmotnosti:

počáteční: 108,9kg

na začátku tohoto týdne: 106,1kg

na konci tohoto týdne: 105,1kg

Na začátku tohoto týdne: 106,1kg

Na konci tohoto týdne: 105,1kg

Moje pocity a hodnocení – 4. týden cvičení (relaxační víkend)

Pondělí

Dnes necvičíme.

Co do sebe cpu hned při odpolední svačině? Podle Petrova doporučení by to měl být bílý jogurt. Buď si ho vezmu nebo odpolední svačinu úplně vynechávám..

Ranní vážení a měření: hmotnost: 106,4kg, obvod břicha: 114cm

Úterý

Ranní tréning s Petrem, zaměřený na protažení a posílení horních končetin a břicha.

Co večeřím? Petr doporučuje kolem 200g masa kuřecího nebo rybího se zeleninou a špagetami nebo rýží. Jsem celkem nudný strávník – řeším to kuřecím a rýží, někdy těstovinami jako přílohou a nějakou zeleninou, na kterou mám zrovna chuť (kedlubny, fazolky, mrkev, hlávkový salát, okurka atd.).

Ranní vážení a měření: hmotnost: 106,8kg, obvod břicha: neměřen

Středa

Samostatný kardio-tréning – rotoped.

Moje druhé večeře: podle Petrova doporučení sýr cottage a ovesné vločky. To mi nevyhovuje, tak to většinou nahrazuji tvarohem a knadkebrotem. Druhé večeře bych nejradši vypustil.

Ranní vážení a měření: hmotnost: 106,3kg ,obvod břicha: 114cm

Čtvrtek

Ranní tréning – dolní končetiny a břicho. Bolí mě koleno, mažu ho kostivalovou mastí a na procházky začínám používat ortézu.

Ranní vážení a měření: hmotnost: 105,6kg, obvod břicha: neměřen

Pátek

Dnes netrénujeme

Odpoledne procházka s Monikou, při které totálně prochladnu. Večer zahajuji brutální léčbu, abych se z toho co nejrychleji dostal.

Ranní vážení a měření: hmotnost: 105,9kg,  obvod břicha: neměřen

Sobota

Necvičíme. Snažím se intenzivně vyléčit, protože jsem nachlazený (rýma, trochu kašel). Vitamíny a čaje, domácí klid.

Ranní vážení a měření: hmotnost: 106,1kg,  obvod břicha: neměřen

Neděle

Točíme videa. Odpoledne relax . Těším se už moc na pátý týden – to už bych se mohl dopracovávat k 5kg váhových úbytků – což bude polovina mého čtvrtletního úkolu. Relaxuji koleno, zábaly, mazání, ortéza.

Ranní vážení a měření: hmotnost: 105,1kg,  obvod břicha: 113cm

Komentáře
  • Proč 90% lidí niky trvale nezhubne?

    Pokud toužíte se dostat do kondice. Zhubnout – 14 týdenní program zdarma Zdarma

    Pohlaví*
  • Rubriky
  • Nejnovější příspěvky
  • Petr a Lucie

    DSC0024

     

    Život je otázkou priorit a trvalo nám velmi dlouho, než jsem pochopily tři podstatné věci, které vedou k naplněnému a zdravému životu. Pokud hledáte v životě jak fyzickou tak psychickou rovnováhu Sport a zdraví životní styl se musí stát integritou vaší rodiny a vás samotných