Tři týdny a 3 kg dole

Průběh redukce hmotnosti:

počáteční: 108,9kg

na začátku tohoto týdne: 106,9kg

na konci tohoto týdne: 106,1kg

 

Moje pocity a hodnocení – 3. týden cvičení

Pondělí

Ranní trénink s Petrem, zaměřený na protažení a posílení horních končetin a břicha.

Co do sebe cpu hned po ránu? Podle Petrova doporučení je před snídaní ještě tzv. snack, což je většinou kombinace ovoce (jablko, pomeranč), popřípadě mrkev. Pokud ráno trénujeme, což je poměrně zhusta, doporučil mi Petr jako snack jenom ovocný džus s přídavkem BCAA aminokyselin a ovoce přesunout do snídaně až po tréningu. S oběma variantami této “předsnídaně” nemám žádné komplikace, vyhovuje mi to.

Ranní vážení a měření: hmotnost: 106,9kg, obvod břicha: 114cm

Úterý

Ranní trénink s Petrem, zaměřený na protažení a posílení dolních končetin a břicha.

Co snídám? Dost často trénujeme ráno, takže na snídani se vyloženě těším, po energetickém výdeji mám fakt hlad. Jsou to většinou vejce, trochu ovesných vloček a banán. Petr doporučuje udělat z této kombinace ručním mixérem směs a napéct z toho placky do zásoby. Pokud se ráno cvičí, přidat si potom na snídani k plackám to ovoce z předsnídaňového snacku. Já to zatím řeším jinak, mám předem uvařená vejce natvrdo, jenom v něčem rozmočím trochu ovesných vloček a pak to všechno zfutruju dohromady i s tím ovocem.

Ranní vážení a měření: hmotnost: 107,0kg, obvod břicha: neměřen

Středa

Samostatný kardio-tréning – musím to z časových důvodů vyřešit jenom rychlou procházkou cca 45 minut.

Moje svačinky: podle Petrova doporučení cca třetina až půlka balení rybiček a knackebrot. Nebo místo rybiček kvalitní šunka. Tady už začínají moje problémy, protože už jsem v pracovním procesu, čili v terénu a řeším to tak, že si to většinou vezmu s sebou jako svačinku a doufám, že se mi to nerozpadne v tašce dřív, než to zbaštím. Pokud mám rušný program nebo si to nestihnu připravit, svačinku vynechávám.

Ranní vážení a měření: hmotnost: 106,9kg ,obvod břicha: 114cm

Čtvrtek

Ranní tréning – horní končetiny a břicho.

Mojej obědy: podle Petra by jako zdroj bílkovin mělo být především pečené kuřecí maso (nikoli smažené ani vařené) nebo ryby, možno se zeleninovým salátem. Nejlépe s rýží jako přílohou a se zeleninovým salátem. Taky ryby, jako přílohy možno  tu a tam těstoviny nebo brambor (kaši). V tomto týdnu jsme měli s Petrem diskusi na téma občasný oběd v restauraci (z časových a pracovních důvodů jsem to tak musel v uplynulých čtrnácti dnech párkrát vyřešit s tím, že jsem se snažil dodržet skladbu jídel). Můj argument byl, že jsem se snažil si vybrat kvalitnější restaurace, Petr oponoval hlavně tím, že původ masa a zeleniny je nejasný a hmotnost porcí nemusí být v restauracích dodržena. Stál jsem si tvrdě za svým, ale pšššt, neříkejte mu to, asi ho do budoucna poslechnu a vyřeším to koktejlem místo jídla, jak mi Petr doporučil.

Ranní vážení a měření: hmotnost: 106,9kg, obvod břicha: neměřen

Pátek

Funkční tréning zaměřený na dolní končetiny a posílení břicha. Potom jsem pomáhal kamarádovi se přestěhovat a bylo to dost věcí (i schodů), takže výdej energie byl dnes opravdu podstatný, koleno trpí. Odpoledne porušuji disciplínu (tři piva a malý fernet po stěhování opravdu bodly) a až do večera se za to stydím. Večer se věnuji svému rozčvachtanému kolenu (ledovaní, mazání mastí), životospráva je už zase téměř příkladná. Spím jako dudek (to ostatně už asi čtrnáct dní, to je pro mě zatím naprosto nejúžasnější změna, která se udála).

Ranní vážení a měření: hmotnost: 106,5kg,  obvod břicha: neměřen

Sobota

Zítra mě čeká detox a relax, takže mohu již zhruba ohotnotit tento týden. Měl jsem jej poměrně programově nabitý a rušný. Co se týká termínů jednotlivých denních jídel, mám pořád mezery v dodržování časů, hlavně svačin, pokud je úplně nevynechávám. Co se týká trávení, cítím se ale světově, tak dobře už mi dlouho nebylo, v žaludku mám jako v pokojíčku. Cvičení – kondičně OK, fyzicky se cítím stabilizovaně kromě bolesti v koleni. Snažím se ho relaxovat.

Ranní vážení a měření: hmotnost: 106,5kg,  obvod břicha: neměřen

Neděle

Detoxikační neděle – stručně shrnuto hektolitry čajů, tuny ovoce a zeleniny a ovocné a zeleninové šťávy. K tomu nějaké potravinové doplňky, vláknina a relaxační meditace. V příštím týdnu popíšu zkušenosti s doporučenými poobědovými jídly. Těším se už moc na další týden.

Ranní vážení a měření: hmotnost: 106,1kg,  obvod břicha: 113cm

Komentáře
  • Proč 90% lidí niky trvale nezhubne?

    Pokud toužíte se dostat do kondice. Zhubnout – 14 týdenní program zdarma Zdarma

    Pohlaví*
  • Rubriky
  • Nejnovější příspěvky
  • Petr a Lucie

    DSC0024

     

    Život je otázkou priorit a trvalo nám velmi dlouho, než jsem pochopily tři podstatné věci, které vedou k naplněnému a zdravému životu. Pokud hledáte v životě jak fyzickou tak psychickou rovnováhu Sport a zdraví životní styl se musí stát integritou vaší rodiny a vás samotných