Moje pocity a hodnocení 6-7 týden cvičení

Průběh redukce hmotnosti:

počáteční (6.1.2014): 108,9kg

na začátku tohoto týdne (10.2.2014): 103,9kg

na konci tohoto týdne (16.2.2014): 103,5kg

Pondělí

Ranní tréning s Petrem, zaměřený na protažení a posílení horních končetin a břicha.

Odpoledne samostatný kardio-tréning – rotoped 35minut.

Ranní vážení a měření: hmotnost: 103,9kg, obvod břicha: neměřen

Úterý

Ranní tréning s Petrem, zaměřený na protažení a posílení horních končetin a břicha. Odpoledne samostatný kardio-tréning – rotoped 35minut.

Ranní vážení a měření: hmotnost: 103,9kg, obvod břicha: neměřen

Středa

Relax

Ranní vážení a měření: hmotnost: 104,5kg ,obvod břicha: 112cm

Čtvrtek

Ranní tréning s Petrem, zaměřený na posílení horních končetin. Odpoledne samostatný kardio-tréning – rotoped 35minut.

Ranní vážení a měření: hmotnost: 104,2kg, obvod břicha: neměřen

Pátek

Posilujeme nohy a rovnováhu a točíme video.

Ranní vážení a měření: hmotnost: 103,9kg,  obvod břicha: neměřen

Sobota

Skupinový nordic walking s Petrem ve Stromovce. Beru s sebou svoji Moniku. Po rozcvičení začínáme nacvičovat chůzi s holemi. Největší problémy mi dělá pouštění rukojeti hole, když jsou ruce vzadu. Taky trochu korigujeme moji techniku, především musím více zapojovat ramena a držet ruce více napnuté. Petr všem předvádí ještě posílování s TRX popruhy. Nordic walking se povedl, Monika je spokojená. Díky, Petře.

Ranní vážení a měření: hmotnost: 103,5kg,  obvod břicha: neměřen

Neděle

Relaxační den – jako včera. S Monikou jsme si dali 2 hodiny nordic walkingu, abychom trochu vypilovali techniku, kterou jsme si včera s Petrem osvojili. Těším se na relaxační týden – už ho potřebuji jako sůl.

Ranní vážení a měření: hmotnost: 103,5kg,  obvod břicha: 111cm

Moje pocity a hodnocení – 7. týden cvičení (relaxujeme)

Průběh redukce hmotnosti:

počáteční (6.1.2014): 108,9kg

na začátku tohoto týdne (17.2.2014): 103,5kg

na konci tohoto týdne (23.2.2014): 103,5kg

Pondělí

Relax

Ranní vážení a měření: hmotnost: neváženo, obvod břicha: neměřen

Úterý

Samostatný kardio-tréning – rotoped 60minut.

Ranní vážení a měření: hmotnost: 103,9kg, obvod břicha: neměřen

Středa

Relax

Ranní vážení a měření: hmotnost: neváženo, obvod břicha: neměřen

Čtvrtek

Měl být ranní tréning s Petrem, bohužel se mi podařilo brutálně zaspat, takže jsem se nezúčastnil. Nahrazuji to alespoň částečně  rotopedem.

Ranní vážení a měření: hmotnost: neváženo, obvod břicha: neměřen

Pátek

Relax, rotoped

Ranní vážení a měření: hmotnost: 103,6kg,  obvod břicha: neměřen

Sobota

Rotoped 65minut

Ranní vážení a měření: hmotnost: 103,5kg,  obvod břicha: neměřen

Neděle

Relax. Tento týden jsem si konečně odpočinul i psychicky. Sice jsem v tomto týdnu nezhubnul, ale zase se o to víc těším na další cvičení.

Komentáře
  • Restartuj své tělo!

    Je vám 30 - 40 let, dřepíte v kanclu a moc se nehýbete.Roste vám břicho a bolí vás záda. Nemáte dost energie pro život a noci špatně spíte ? CVIČTE KDEKOLIV, KDYKOLIV A NEDĚLEJTE TO BLBĚ. JE LEPŠÍ CVIČIT ONLINE,NEŽ LEŽET OFFLINE.90 % lidí samo cvičit nevydrží, vy mezi nimi nebudete.

  • Petr Sedláček 

     

    Život je otázkou priorit. Trvalo mi velmi dlouho, než jsem pochopil tři podstatné věci, které vedou k naplněnému a zdravému životu. Pokud hledáte jak fyzickou, tak psychickou rovnováhu, sport a zdravý životní styl vás k ní dovedou. Mým velkým vzorem je můj čínský mistr Qin Ming Tang, který mě velmi v mém životě inspiroval a za toto setkání jsem vděčný. Možná trocha čínské a moderní magie bude skvělou inspirací i pro vás a váš život.